tisdag.

Idag har jag fått sova ut, eller så väl min kropp ville.. Vaknade i panik av att jag trodde att klockan minst var 11, klockan var då halv 8.. Somnade om och vaknade åter igen av panik, klockan var då 08.10.. Så fortsatte morgonen tills kl 10 då Johan ringde morgonsamtalet som jag beställt igår kväll. Jag skulle gissa på att jag sov så oroligt eftersom jag drömt om rekryteringssamtal hela natten, som vi ska ha i skolan idag. Har kommit på en del frågor men jag är verkligen jättestressad! Jag hatar det!

Jag har totallyckats! Jag är jättebrun över hela armarna, och jämt och fint är det också! Wii, hoppas att det sitter kvar. Eller det gör det ju eftersom jag knappast kommer sluta att spraya och smörja in mig. Men hoppas att det fortsätter vara jämt och fint!

Jag har träningsvärk i magen och vaderna! Ikväll ska jag iväg på dans aerobic, hoppas att det är kul och att det inte är sista veckan det är!

NU plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback