tisdag.

Idag har varit en ganska rolig dag i skolan. Kom i eftermiddags på mig själv med att tänka på engelska. Skönt att man kommer in i det fort när man väl börjat igen. Men att helt plötsligt spontant börja prata då jag inte hinner tänka innan är fortfarande ingen favorit. Nästa onsdag ska vi ha en 10 minuters presentation om vad vi vill, så jag måste komma på något som jag tycker om och kan prata mycket om..
 
På eftermiddagen var vi idag ute och hade guidade turer för varandra, riktigt skönt då det ar massa sol ute! Vi hittade på att skolan var ett gamalt slott och att häxor var begravda i skogen som hade satt massa förbannelser på platsen. Riktigt skoj faktiskt men jag och Jenny är nu riktigt rädda för den skogen! Såg två citronfjärliar och en geting!

Igår lärde vi oss något helt nytt! Det är bara vi i Sverige som har veckor! Som alltså räknar vecka 1, 2, 3 -33, 34, 35 osv... Det är ju faktiskt väldigt skumt när det ä så smidigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback