tisdag.

Just nu går jag igenom denna lååånga prosidur tlls man börjar plugga. Har snart kollat igenom alla bloggar mm som ingår i grundkollen.. Och eftersom jag inte känner för att plugga kommer jag antagligen kolla en del onödiga saker också.. Försöker övertala Emma att skriva min engelska, hon gillar ju engelska. Men hon verkar inte vilja, inte ens för Mills! Ja, ja det ska nog inte ta sån lång tid. En A4 är ju ingenting det blir nog lätt att ordbajsa ihop! : ) 

Idag MÅSTE jag ringa till Håkan på Wickis, har inte fått tag på honom än. Och jag har fått en konstig känsla i magen om min LIA. Troligtvis för en tjej i 06 också har LIA där så jag tror att hon kommer få vara kvar där efter hennes LIA så jag inte kan komma : ( Vet inte riktigt varför den känslar skapats..

Later!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Ha en fin dag idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback