tisdag.

Idag var det en fruktansvärt trist dag i skolan. Så jag skrev en sommar planering om vad jag ska göra varje helg. Måste hitta en tom helg för att besöka Västerås, vecka 27 var den första : ( Varför ska LIAn vara så sent för? Sen skrev vi även packlistor inför kryssningen! Det enda som fick mig att genomlida denna dag var tanken att få åka hem efteråt. Sagt och gjort, sitter nu hemma i "the sofa" och njuter av solen utanför fönstret! Johan har åkt iväg på träning så det blir att laga middag själv men vi har absolute ingenting hemma så jag blir faktiskt lite irriterad! Anneli kom nyss förbi för att hämta sin väska. Planerade lite inför imorrn, ska ses tidigt och sola hos pappa innan alla kommer för grillning och Valborgsparty! Ska vara hos pappa like old times! Ska bli hur skoj som helst!

På vägen hem hämtade jag mitt pass, fy faaaan va fult! Var snyggare på kortet när jag var 5, så det är riktigt illa faktiskt! Får hålla det hemligt för allmänheten!

Jag har hört rykten om att Axel är hemma så nu ska jag ringa honom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback