torsdag.

Idag är det toradag och gissa vad! Trots att jag hade alla odds mot mig så är jag hemma i Väsby! Jag skulle egentligen haft mitt medarbetarsamtal imorgon men eftersom alla som skulle ha sina idag inte var i skolan så fanns det 20 lediga minuter till mig. Då blev jag glad, mycket mycket glad! Mellan lunchen och samtalet var det 3.5 timmes väntan, men det var det värt. Faktum är att vi hade det mycket trevligt i skolan med ton av skvaller och skitsnack. Och sånt är ju faktiskt löjligt roligt! Speciellt för sånna skvallertanter som jag och Camilla : ) Emelie gick ut till lunchrummet ett slag och konstaterade sedan att samtalen mellen vår klass och elkillarnas är på ganska olika nivåer. Medans vi lekter skvallertanter pratade de tydligen om att man i framtiden kan åka upp i rymden för att dö och gå upp i småbitar. Det kanske just är därför Affärsturism och El inte umgås så mycket : )

Nu har Johan åkt iväg på träning så jag sitter här i mitten av all disk och vägrar att rora ett finger! Så länge jag har datorn i knät och sitter i soffan så ser jag inget.. Sen blir det förhoppningsvis badkar! Imorrn vill jag verkligen jätteshoppa!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback