torsdag.

Torsdag... Det verkar aldrig bli fredag den här veckan, jag bara väntar och väntar men den kommer aldrig! Imorgonkväll ska jag utföra instruktionerna på kortet från spelet "52 weeks of naughty nights" börjar bli nervös nu, men ibland ska man väl göra pinsamma saker när man är nykter också.. 

Tentan idag gick någorlunda bra, ska inte säga ganska bra och verkligen inte bra men helt okej tror jag.. Slutade redan strax efter kl 13, underbart! Är fortfarande trött och helt degig efter utedagen igår! I vanliga fall gillar jag inte att sitta i soffan hela dagarna men idag är det underbart. Dåligt väder är det också så ska nog gå till Ica och köpa mig en liten chokladbit!

Har precis mätt väggarna så jag vet hur mycket färg som ska beställas, ska också framkalla lite kort att rama in och ha på väggarna. Ikväll kommer Sten förbi Västerås för att äta middag med mig. Trevligt, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback