torsdag.

Nu sitter jag i skolan och väntar på att Linda ska blki klar med sitt samtal med Rolf. Vi ska efteråt gå igenom vår Affärsplan en sista gång innan vi skickar in den. Men jag vill åka hem nu! Jag vill åka omkring i min lilla Ford med partymusik och solglasögonen på nästan. Det är nämnligen sooool idag!

Sitter fortfarande och funderar på vad jag ska ska prata om på engelskan nästa vecka. Det jag vet att kan kan trata i 10 minuter om utan problem är Brasilien men då kommer folk tro att jag är en gamal alkis så det vill jag inte prata om.. Sen igår tänkte jag att jag kunde prata om mig själv, välja ut 8 punkter som ingen vet om mig. Tänkte att det skulle vara lite roligt. Men de punkter jag kom på igår kom jag på idag kanske var lite väl personliga och pinsamma, får se hur jag gör..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback