torsdag.

Underbar vårdag är det idag. Jag funderar på att bygga mig en balkong så jag kan sitta ute heeela dagen! Har noll att plugga idag så hela dagen idag blir ägnad åt totalt slappande!

Igår var en helt fabulös dag! I skolan hade vi alla våra engelska pressentationer. Det gick jättebra tycker jag och måste erkänna att jag är lite stolt över mig själv! Efter roliga pressentationer men ett värdelöst möte med "damerna" från mässan fick jag och Jenny skjuts hem till mig. Hämtade öl och tobak till vattenpipan innan vi cyklade hem till henne. Spenderade därefter hela eftermiddagen och kvällen på hennes balkong med öl, en himla massa vattenpipa och ännu mera tjejsnack! Dock inge sextalk, vi kanske pratade slut om det gången innan.. Popcorn blev det till middag : ) Vid 23 tiden satte jag mig på cykeln för att försöka hitta hem och det gjorde jag! Visade sig att vi hade tagit en jätte omväg när vi cyklat till Jenny tidigare på dagen. Var hemma på säkert 7 minuter. Visserligen hade jag hjärtat i halsgropen hela tiden..

Nu ska det bli lite mat gjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback