underbara fredag!

Idag var jag tvugen att ta en lååång sovmorgon till kl 11, hade ingen ork alls i kroppen för att ta mig upp tidigare. I vanliga fall på mina lediga dagar har jag ju en standard att gå upp 9.50 för att börja dagen med tvn och Våra bästa år. Men eftersom tvn i sovrummet har gått sönder kändes det att sängen blev en bra prioritering. Har nu gjort mig iordning och fin för att åka till polisen, fotas och fixa ett nytt pass. Behövs till vår lovely kryssning om två helger! 

Vi har ingen mat som går snabbt att tillaga : ( Och nudlar idag igen känner ag inte för, tror eller ej så tröttnat man ganska fort på det. Därför ska jag nu sätta mig i bilen och köra iväg för att äta mysig fredagslunch med Johan : )

The sun is shining!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback