Valborg!

Vaken, pigg men ont i halsen igen :( Det är löjlilgt hur jobbigt det kan vara med lite halsont! Imorrse slängdes dörren upp kl 7 och jag fick en mindre hjärtattack! Johan sprang omkring och letade efter sin plånbok som var borta. Han skulle in till stan till naprapaten och få sin rygg fixad. Så jag hoppade upp och sprang omkring jag också : ) När den väl var hittad la jag mig igen och kände att en kombination av att : lägga sig hungrig, vakna och springa runt inte var någe bra. Illamående!! Men nu är det borta.

Nu ska jag göra alla viktiga saker på datorn (läga bloggar mm!) Sen blir det en sväng till Ica, göra sig sommar och Valborgs fin!

Thin Lizzy - Dancing in the moonlight
är sommarens låt, underbar och man tänker på varma sommarnätter när man hör den!
Eller hur Jenny! : ) Synd att vi inte planerade lite längre i förväg så kunde du lekt med oss i Väsby idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback