vin i skolan!! : )

Idag var det inte speciellt kul i skolan men Danny är grymt rolig! Idag fick vi reda på att det inte blir någon tenta nästa fredag, pressentationen på onsdagen räckte : ) Istället ska vi beställa mat från gymnasiets restaurang och äta lunch tillsammans. Danny ska även ta med sig två boxar vin och öl! Jag, Jenny-Lee och Jennie specialbeställde några öl till oss! Så nästa fredag firas att min vita månad är över och att jag klarade det galant! Dricka vin mitt på dagen i skolan är myyyycket bättre än en tenta tycker jag! Så det blir tåg hem till Stockholm för min del!

Jag har ett sår i munnen på insidan av läppen. Jag vet varför men det kommer jag inte säga, det är inget för barna öron!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet jag vet jag vet :p

Busigt Mills, busigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback