vin : (

Solen försöker att driva mig in i det irländska fördärvet igen! Det skulle ju inte alls vara dåligt att sitta ute i den underbara solen med ett glas vin eller öl! Sista helgen nu, men solen gör så min hjärna vissualiserar sommarpartyn! Det är jobbigt ju! Emma vill också ha vin, det sa hon till mig! Haha.

Nu har jag beställt tid på Brazil till nästa fredag, dom hade bara tid kl 17.. Det betyder att det kommer blir grymt stressigt om jag tar tåget från Västerås vid 16, kommer då till Stockholms Central 7 minuter i 5.. Vet inte hur länge vi blir i skolan men det känns som att 3 timmar inte är omöjligt, vi får väl se hur länge vinet räcker : ) Lite synd att inte kunna fortsätta festa sen på fredagen eftersom jag ska iväg och jobba på lördagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback