68 kg och är med på "Du är vad du äter" WHY?!

Hallå, nu blir jag lite irriterad! Jag brukar aldrig kolla på Du är vad du äter men nu står det på medans jag leker med min lilla dator. VARFÖR är Dominica med? Hon väger 68 kg och ser ut som vilken människa som helst! Oj, hon äter mycket salt och dricker mycket vin men vem gör inte det. Ja, ja...

Min Pollock vill aldrig bli klar och den har varit i ugnen i en evighet snart! Undertiden har jag fixat lite inför Emmas lördag. Visserligen är det hennes present och min plånbok som svider men jag längtar så mycket så jag avlider. Den perfekta tjejdagen, here we come!  

Jag längtar redan tills imorrn och mitt besök på gymmet! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Men inte avlider du så mycket som jag gör iaf :D Blev sjukt taggad när jag pratade med dig idag, du är bäst min soulmate :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback