en haglig onsdag.

Det HAGLAR!!! Det är augusti och det HAGLAR. WHY?!
Jag behöver mera sommar, flera sommardrinkar liggandes vid poolen med solen stekandes över mig. Det blev på tok för få såna dagar den här sommaren! Jag vill inte att den lilla solbrännan jag har kvar ska försvinna, jag vill inte bli likblek!
 
Idag var en dag i skolan som alla andra förrutom att den gick mycket fortare. Vi fick reda på med info om säljmötena vi ska ha nästa torsdag, fyyy! Just nu känns tentan lättast av allt bland säljmötet, workshopen och offertredovisningen..

Jag längtar till helgen så fruktansvärt mycket! På fredag ska jag och Johan grilla (oavsätt väder) och dricka Asti. Och sedan på lördag blir det Emmas och min dag. Pluggande på söndag och lunch med Emma och Anneli inne i stan på måndag : ) Underbart! Om Claes inte skulle kommit på fredag för att prata om fördjupningsarbetet skulle jag åkt hem tidigare!  

Goo Goo Dolls i högtalarna tills jag ska ta mig till gymmet och min tränings genomgång.

I helgen ska jag återskapa mig en lugg : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback