finaly klar!!

Nu är jag klar! Och jag är så jävla stolt över mig själv! Alla betygsuppgifter är klara. Fick veta att jag igår fått 4/5 på Workshoppen och idag fick jag 4,5/5 på säljmötet! "Eftersom man inte kan få full pott" Ååå, jag är så himla glad idag!

Men nu har jag ingenting att göra, Camilla är sjuk så hon kunde inte leka med mig. Så nu sitter jag i soffan igen och vill inget annat är att shoppa upp alla mina sparpengar. Men det går inte för jag har fortfarande inte fått pengar från csn så jag måste ta sparpengarna till räkningarna. Jag glömde dom i Väsby så alla kommer komma in en massa dagar försent :S 

Idag vill jag dricka lite öl, gärna på en gång. Men det blir inte av..
Imorrn ska jag, syster och mamma på bio och sen ska vi äta ute.
På lördag ska jag och Johan bowla.
På söndag blir det söndagsmys.
Och på måndag blir det mini kräftskiva och massa öl. Så jälva kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback