fredag!

Äntligen fredag och vi slutade strax innan 1, underbart! Dagen kändes dock väldigt onödig då vi hade en snabb föreläsning och därefter "diskutera med varandra" uppgifter. Sen gick vi igenom punkterna i klassen och sen var liksom dagen slut. Jag satt och ritade drinkar och Jenny ritade blommor, så kul tyckte vi att det var att vara i skolan idag.. Nästa gång vi ses är det fest!

Kom precis hem och sitter i soffan och andas ut. Har varit på Siba och lämnat in min telefon. Emil tyckte att den luktade godis och läggglans? Sen fick han en uppsats av mig där jag skrivit alla fel på telefonen. Hann träffa Johan en snabbis också men han hade massa att göra så han ville inte komma hem med mig.. Gick även in på Ica och hämtade mina två träningsböcker och min pilatesboll som kommit : ) Kanske hinner prova en övning eller två innan jag ska in till stan för att möta upp mamma och lilla systeryster.

Happy fredag på er!
Undra om man redan nu ska ta ett glas vin ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback