fredags psykolog :)

Psykolog Mills! Det var länge sen jag fick vara. Mills sexpsykologen har jag varit mycket på sista tiden men min vanliga psykolog var ett tag sen. And I LOVE it : ) Emelie "har blivit med pojkvän" som hon sa. Så då får jag ge kloka råd och kommentarer. Det gillar jag fast jag kanske egentligen inte riktigt vet vad jag pratar om. Men i mina öron mejkar allt sence! 

Proviva hallon till frukost. Gott, gott! Senare idag ska jag ha lite taggningsfest här hemma. Ska fredagsduscha och göra mig fin inför kvällen. Ska äta middag med Emma hos hennes päron, det tycker jag alltid är väldigt trevligt! Emma slutar redan kl 4 så då ska vi träffas och leka. Sen bär det av till Axel på förfest för att sedan gå på maskerad. Jag och Emma ska vara porrtomta : ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback