gamla blogginlägg :)

Detta kommer säkerligen ingen förstå förutom Emma..
Det är helt fantastiskt kul att läsa gamla blogginlägg man själv har skrivit. I september har jag skrivit i 3 år. 3 ÅR, det är en hel evighet och jag var inte ens 18 när jag började. Jag är lika fast fortfarande : ) Man kan både skratta åt saker man minns, gråta åt saker man minns, bli arg för saker man minns, men mest så skrattar man åt saker man minns.

Augusti 2006:

Jag la märke till att i söndags var det 2 år sedan jag och Emma hämtade min älskade lilla Midori.

Jag kom på ett grymt ord: Skitbriljant!

"Sen kom jag på att visst skulle det vara mycket roligare om hotmail hette hUtmail!"

Jag, Emma och Johan såg på Casanova tillsammans som alla hatade. Litet sammanträffande då jag och Johan i söndags funderat på när vi sett den..
_________________________

Godnatt alla bloggälskare!
P.S nu måste jag hitta "veckans listan" som jag skrev under höstlovet 2005, den är roligast i världen!
Lägger in den om jag hittar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback