har tråkigt.

Ååå, ibland får jag panik på att inte ha något att göra. Har lekt massa med datorn nu och nu börjar jag tröttna, eller jag tröttnade för länge sen. Jag fixade facebook till Johan som han säkerligen kommer använa varje dag, eller inte :P Och så lade jag till honom på msn och kommer nu tvinga honom att vara online en massa.

Det här är sista veckan i Väsby för mig. Sen ska jag tillbaka till Västerås. Jag har bestämt mig för att strunta i att måla om där och tar ist med färgen hem hit igen för att måla om hallen eventuellt vardagsrummet.

Jag vill börja träna på riktigt! Inte göra mina små övningar här hemma i vardagsrummet utan jag vill gå på gym och en massa pass igen. Framför allt vill jag börja dansa igen! Om ett år kommer jag återvänta till Balettakademien snabbare än snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback