hemska drömmar!

Idag känns det lite jobbigt. Visserligen har jag haft sovmorgon och ska inte vara i skolan förns klockan 12.30. Men i skolan blir det nog jobbigt då vi ska träna på säljsamtalen. Igår skulle vi gå ut och hitta tre saker på någon bokstav: jag hade N. När vi kom in med dessa saker skulle Rolf välja ut en sak och denna sak är det som vi ska sälja till honom. Jag fick näver, huuur ska jag kunna "sälja" näver. Det är ju omöjligt! Blää!!

Inatt hade jag en hemsk dröm så jag känner mig konstig i huvet och hela kroppen, liksom ihålig. Jag berättade just för Johan om drömmen i telefon och jag började ju nästan att gråta, så hemsk var den! Jag drömde att min Emmas pojk dog och hon visste inget så jag var tvungen att berätta det. Sedan försvann Johan och i drömmen kom jag ihåg att jag senast sett honom på en sten i skogen. Jag sprang dig då han låg på mage. Jag vände honom om och han var också död med ögonen stirrande rakt ut.

Varför drömmer man sånt? :(  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback