Kass löpning!

Nu ska ni få höra något som ni inte trodde tidigare! Trots spöregn och blåst så tog jag mig ut och sprang. Men jag är verkligen KASS!! I 5 minuter orkade jag springa sen var jag helt död! Sedan fick jag gå en bit sedan springa en bit, sedan gå en bit och sedan springa. Och så fortsatte det resten av de 20 minutrarna på min "joggingtur" Sista biten hem är bara uppförsbacke så då försökte jag inte ens springa, däremot powerwalkade jag om det nu ger någonting... Ska iaf försöka peppa mig till att springa imorrn igen och orka en liten bit till. Maybe, maybe!

Och så läste jag att Lögarängen har stängt från och med den dagen jag flyttar tillbaka till V-rås. Hur ska jag då kunna träna : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback