klippa lugg eller inte?

Nu sitter jag och försöker göra ett viktigt val i mitt liv. Att klippa eller inte klippa lugg igen det är frågan!
Jag tyckte verkligen om att ha lugg, det var fint tycker jag. Men jag kommer också ihåg att det var lite jobbigt eftersom det alltid är så mycket jobb med att få den jämn och fin. Men jag har tagit med mig saxen om jag bestämmer mig för att klippa till den igen..

Jag ska köpa en pilatesboll med en bok till med en massa övningar, jag ska också köpa en bok som heter "Magövningar för alla" Jag har nämnligen kommer på hur trååkigt det är att gymma! Jag gillar det när man har en tränare med sig som verkligen pushar en, men utan någon som motiverar en är det verkligen dötrist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback