kyckling med timjan?

Gissa vad.. Jag ska äta kyckling till middag, tänk att det är omöjligt att tröttna på! Men ist för min vanliga massa bbq grillkrydda, vitlök, sambal kryddning gjorde jag ett nytt expriment. Olja, lite grillkrydda och så var meningen att jag skulle ha rosmarin som vi hade på när vi var på landet i sommaras. Men jag köpte fel när jag var på Ica igår så blev det timjan! Totalt fel! Det blev fel av samma anledning som Annica hade när hon gjorde fel för en herras massa år sen då vi fortfarande bodde på Lövmovägen (dvs ca 6 år sedan och Annica var 12..) Jag glömde bort vad kryddan hette och timjan såg ut på samma vis så jag trodde att det var den, mycket klokt!

Jag och Johan ska prova att göra egen ostfondue någongång, mycket spännande ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback