lugn eftermiddag!

Dagen i skolan blev inte alls så jobbig som jag tänkte mig. Den var riktigt rolig, vi har grym fantasi i klassen! Jag frågade även Rolf om säljuppgiften och om man möjligtvis fick ljuga lite. Det fick man bara man inte trasslade in sig i sina lögner! Så nu har jag återigen en bra idé till mitt betygsgrundande säljmöte : ) Kanske rentutav pluggar ännu mer ikväll till det!

Det blir inge handla mat idag heller. Mina armar gör ont från igår så jag skulle inte klara av att bära speciellt tugnt plus att regnet ÖSER ner! Jag tänkte också spara handlandet tills jag hämtat mitt Ica kort hemma i Väsby eftersom det är storhandling som gäller. "Storhandling" det är ju ändå bara till mig själv jag ska handla mat.. Så jag hittade en kycklingfile liggandes i frysen som jag får hacka upp och steka med ris som får lov att räcka till både middag och lunch imorrn.

En spontan kommentar : Min syster är typ snyggast i världen! Det är inte ens kul!

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha, menar du mig? Tackar tackar isf, fast jag håller väl inte med riktigt men =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback