måndag.

Som jag misstänkte ändrades gårdagens planer lite. När min älskling hade tänt ljus i sovrummet och givit mig en helkroppsmassage hade jag verkligen noll lust att sätta mig i bilen och åka ifrån honom. Sedan låg vi bara och supermös och hånglade lääänge ; ) Hångel är underskattat! Och hångel leder till annat så sen hade jag ännu mindre lust att åka hemifrån!

Jag åkte helt enkelt imorrse, kvart över 6 klev jag upp efter en sömnlös natt och en halvtimme senare hjälpte Johan mig med alla väskor ut till bilen. Kom till skolan lagom i tid och första dagen gick riktigt snabbt. Det är dock som alltid lite svårt att koncentrera sig en hel dag på att bara lyssna efter lovet. Men det ska nog gå bra.

Har packat upp alla väskor och tryckt in kläderna i garderoben. Strax ska jag ta mig iväg till Ica och handla lite mat. Och så försöker jag tagga upp mig för att åka och träna. Nautilus där jag brukar gå är stängt i en månad så jag får gå till det andra. Men där har dom inte pass och jag har varit inställd på ett aerobicpass i en vecka nu. Man borde få ersättning för den månaden man inte kan gå, det är inte mer än rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback