måndag.

Denna dag började i raseri utbrott. Jag låg klarvaken till kl 3 inatt återigen utan någon vettig förklaring. Efter att Johan gått till jobbet 7.40 fick jag 20 minuters sömn, sedan började oljudet. Utanför klippte någon hemsk människa alla buskar runt gården och längs vägen. Först trodde jag att det var ytterligare någon granne som byggde en altan men när det aldrig tog slut och då jag förstod att ljudet kom från vägen gick jag upp och kollade ut genom fönstret. Då såg jag den hemska människan som klippte buskarna med en elhäcksax. Visst, jag antar att det var hans jobb men kl 8 på monarna sover fortfarande folk! Så jag låg vaken till halv 11 då oljudet slutade då jag hade fått extrem huvudvärk. Så jag valde att ligga kvar i ängen en timme till. 

När jag sedan vaknade hade jag lugnat ner mig. Jag läste klart "Pojken som inte fanns" den sjätte boken den här sommaren. Har aldrig läst så mycket förrut. Jag fick också ett trevligt samtal av min soulmate som har kommit hem från Kroatien. Nu har jag läst igenom min LIA-rapport en gång för alla. Jag tycker att den duger nu, troligtvis inte tillräckligt bra för ett vg men just nu orkar jag inte tänka så mycket på det!

Nu ska jag göra mig något att äta för att sedan gå ut på en promenad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback