nyttiga tider!

Idag börjar dagarna utan onyttigheter och massa träning. Eller det är planen iaf. Efter att ha gått upp ett antal kilon under sommaren känns det som att det skulle vara på sin plats med lite träning. Jag förstår inte, jag går aldrig upp men den här sommaren hade tydligen kroppen andra planer. Men, men det är bara att ta tag i! Skulle gissa att allt vin ligger bakom det! Idag cyklade jag för att handla ist för att ta bilen som jag i vanligafall gör. Jag har även gjort ett antal situps och massa andra övningar. Ikväll när Johan åker till träningen ska jag ut och springa ett tag och sedan göra alla övningarna en gång till.
Måndag, Tisdag, Torsdag och Söndag ska jag försöka orka! 

Nu tror jag att jag är klar med LIA rapporten. Det är några rader ifrån tre sidor som är minimum men jag kommer verkligen inte på något mer att skriva nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback