ojoj, 6 samtal per dag..

Ååå, vad allt kan vara tråkigt ibland. Kan aldrig det hända något roligt mitt i veckorna? Som en liten fest kanske : ) Tvn är värdelös ikväll, det finns verkligen INGENTING att kolla på! Fast jag har inte nån stor lust att glo på tv så det gör väl inget. Men om jag inte kollar på tv har jag inte något att göra..

Jag och Johan hånglar på msn. Ååå, så mysigt! :P Han har äntligen fattat att det är väldigt bra att ha, så nu kan man småprata hela kvällarna. Plus att telefonräkningarna blir mindre om vi bara pratar 5 gånger i telefon om dagen ist för 7. JA, ja jag vet att det är mycket. Men så blir det om man bor 10 mil ifrån varandra..

Morgon, Lunchtid, När jag slutar, När Johan slutar, Någongång på kvällen, Vid läggdags...
Det blev visst 6 gånger och utan msn brukar det bli ett eller två samtal till på kvällen.. Herregud!

Jag vill ha nybakta vaniljbullar med mjölk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback