onsdag.

Idag är första dagen sen i lördags då det inte regnar! Annars har det gjort det konstant, dag, kväll och natt! Igår kväll kollade vi på Fools gold som Johan fått av en jobbarkompis. Den var riktigt bra och det var skönt att inte glo på massa värdelösa serier bara för att man inte har något att göra. Dessvärre kunde jag inte sova på flera timmar även denna natt. Jag blir helt hysterisk av att vända sig fram och tillbaka utan att somna. Och så blir det ju så fruktansvärt jobbigt att gå upp på monarna. 

Om ett tag ska jag till pappa och ta hand om min Midori igen. Hon blir så glad när jag är hemma : ) Igår gjorde jag en mega wok som räcker till lunch hela veckan. Vid 5 ska vi ner till Centrum, jag är i STORT behov av en ny almanacka och Johan ska hämta mer magmedicin. Min shopping hunger ökar varje dag men det lär nog ta några månader till tills jag kan handla något. Kommer inte ihåg senast jag köpte något till mig själv : ( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback