onsdag.

Woho! Ytterligare två betygsdelar avklarade i försäljningskursen, helt underbart! Vi hade tenta i förmiddags och sedan Workshopen under eftermiddagen, känns som att det gick bra på båda faktiskt! Men efter att ha haft ett kort samtal om min LIA rapport med Rolf har jag nu officiellt gett upp att få ett VG i ledarskapen trots att allt gick bra förra perioden. Men det känns bra ändå!

Ingen vill ha mig under min LIA : ( Jag skickade iväg ytterligare ett mail igår till ett eventbolag som verkade hur bra som helst! Han svarade att han tyvärr inte kunde ge mig en bra LIA då de precis anställt två nya som de var tvugna att koncentrera sig på. Hallå, anställ mig då! Så nu är jag på ruta ett minus1 igen..

Återigen Goo goo dolls på sterion. Har knappt någon musik på den här söta datorn och partymusiken orkar jag inte lyssna på. Tänkte välja något annat att lyssna på för att inte lyssna slut på skivan men musklickarn drogs ändå hit. Wonderful!!



Ett av mina favoritkort från Thailand! Kvällsöl på floden i Kanchanaburi!
Om två somrar ska vi tillbaka älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback