pengakatastrof!

Efter att ah betalat Annelis fest har jag nu 170:- kvar på mitt konto. För dessa pengar ska jag kunna "leva" i över 3 veckor. Om en vecka börjar skolan och sedan tar det ca 2 veckor tills jag får mina första pengar från csn. Och 6000:- tog jag av mitt sparkonto förra månaden för att kunna betala mina räkningar. Så dom vill jag verkligen betala tillbaka. Om Camilla har rätt så får vi 12000:- första månaden så jag hoppas verkligen på det! Då kan jag betala tillbaka till mig själv och spara ihop till ett par höststövlar. När vi får lite scheman ska jag försöka få ihop några dagar då jag kan jobba hos pappa, jag vill!!!

Men nu ska jag tänka på något roligt som att jag och Emma ska festa satan på fredag! Vi ska vara "Santas little helper" på festen : ) Hon kom ju nyss hem från Kroatien så det var faktiskt 3 veckor sedan vi sågs! Wiiii!!


Kommentarer
Postat av: camilla

jag har fått pappret 11400:- jag är otroligt glad:D wiee


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback