reseplanering och möbelfixering!

Nu kollar jag på När och Fjärran, dom är på Samui!! Och trots att det är två år kvar börjar jag genast planera min och Johans nästa Thailands resa. Vi ska vara borta 3 veckor och bland annat ta dykcert : ) Anledning till att vi inte ska åka nästa sommar är helt enkelt att ingen av oss har råd att spara ihop så mycket pengar. Men när jag har flyttat hem och börjat jobba kommer vi kunna spara massa tusenlappar varje månad!!

Idag fick jag ett samtal av en Göran som jag mailat ang en tvmöbel på Blocket. Det är verkligen PRECIS en sån som jag alltid velat ha och den kostade bara 700 kr. Klockrent! Dessvärre var den 15 cm för bred vilket betyder att den skulle stå för sovrumsdörren :( Funderade om man skulle byta plats på soffan och tvn, men soffan är ännu bredare än tvmöbeln. Kommer jag någonsin få min tvbänk? Vår andra plan var att bygga igen dörren till sovrrummet och sätta din en dörröppning från ist. Det skulle inte vara allt för krångligt säger Johan men vi behöver ha kvar de två "skräp"garderoberna i hallen. Får se, får se. Om några åt ska vi ändå flytta har jag bestämt. Hammarbyhöjden eller lilla essingen, wiiiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback