Solig onsdag med en fantastisk bok!

IDAG är det varmt och soligt : ) Men det är ändå en del moln på himlen så någon marathonsolning blir det dessvärre inte. Det skulle vara fruktansvärt skönt att kunna ligga i solen och bränna igen, var ju två veckor sen det gick sist. Jag har iaf tagit en lång promenad. Först en sväng förbi Siba och Johan för att hämta tvättnyckeln, ska göra något så roligt som att tvätta i eftermiddag. Men det behövs för snart ligger alla mina favorit underkläder i tvätten! Tog sedan en lång omväg hem. Hur kommer det sig att jag på en 40 minuters promenad bara kommer upp i drygt 5000 steg, jag tycker att det låter ganska lite. 

Igår bjöd ju Johan mig på en bok så jag passade på att köpa 2, det går ju så snabbt att läsa nu för tiden. De hette "SEX som JAG vill ha det" och "Callgirl på Manhattan" Jag började läsa den förstnämda och jag fick en liten chock när jag började läsa den. Det handlar om en tjej som är beroende och älskar sex mer än allt annat på denna jord och alla hennes one night stands hit och dit. Jag tyckte att det skulle vara en passande bok för mig att läsa. Inte pga alla one night utan för det andra ; ) Chocken var den att det är ingen vanlig bok utan snarare mjukporr i bokform! Den är fantastisk bra och spännande men det går inte att läsa allt för mycket åt gången........ Sen tycker jag faktiskt att man kunde ha valt en del andra ord vid översättningen för orden F, K, K och SAFT!!! Eftersom alla ord finns med i i stort sätt alla meningar! Det blir lite mycket då.. Men ändå kan jag inte sluta läsa : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback