tisdag.

Det är redan tisdag. Tänk vad allt går fort bara för att man är ledig en dag. Hade offertredovisningen för Rolf idag. Det gick jättebra, eller tycker jag iaf. Får se vad han har att säga om saker och ting sen. Slutade redan halv 12 då jag åkte för att handla massa mat. Och massa blev det, ändå kan jag aldrig hitta på något att äta på kvällarna. Eller så är det bara för att det är så fruktansvärt onspirerande att laga och äta mat själv! Fick en vission när jag kom till Ica, att vi nästa vecka borde äta kräftor och dricka massa öl eftersom vi är lediga en massa nästa vecka!

Inatt var nog den värsta natten i hela mitt liv. Somnade inte förns vid 3.30 då jag sov till 6.15 då jag skulle ta mig upp för att hinna till skolan i tid. Jag har hört att kroppen sover så mycket som behövs men 3 timmar är väl lite överdrivet lite, eller?! Jag var vaken men samtidigt hade hjärnan en egen vilja och tänkte på egna saker som jag blev hysterisk på. Offerter, konferenser, förslag och upplägg av konferenser! Hur mycket jag än sa till mig själv "tänk på det här" så föll hjärnan tillbaka till allt det andra. HEMSKT var det! Samtidigt hade Johan en hemsk hosta så det lät som han höll på att hosta upp lungorna plus att hans magbrock spökade så han var tvungen att springa upp och ner ur sängen tusen gånger. Stackars oss! 


Nu blir det mer pluggning inför tentan och mässan imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback