torsdag.

Idag ska jag vara i skolan i en kvart, mycket mycket jobbigt : )
Sista betygsgrundande delen i försäljningskursen, det vi alla har fasat för: Försäljningssamtalet. Men nu när jag har tränat igenom det en gång känns det riktigt bra. Jag kan och litar på min påhittade produkt, wiie : ) Det enda som skulle kunna ställa till det är om Rolf ställer allt för jobbigt frågor, får hoppas att han är snäll. Om jag har tur får vi också veta hur det gått på de andra betygsdelarna. 

Efter att ha varit en kvart i skolan har jag ingenaning om var jag ska ha för mig. Solen skiner faktiskt idag och jag är läskligt ölsugen. En iskall en i solen, dessvärre betyder inte solen att det är speciellt varmt ute. Jag kanske ska ta och måla min pall..?  

Är jag den ända som tycker att Våra värsta år är fruktansvärt jättetråkigt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback