torsdag.

Idag har jag varit så duktig som att åkt till banken. Jag satte in mina skattepengar på sparkontot, registrerade mitt kontonr till nästa års deklaration och skaffade mig en ny e-legitimation eftersom min gamla bara försvann. Dessvärre går den inte att aktivera, vet inte riktigt vad som ä fel. Får försöka lite senare igen.

Ju mer jag tänker på det ju större lust har jag att söka LIA på Bokningsbolaget. Kanske för att alla där var helt underbart trevliga när jag var där en sväng med Wickis eller kanske för att jag inatt målade upp ett drömsenario om jag skulle vara där. En sån där dröm som man vet aldrig kommer bli sanning.

Inatt när jag inte kunde sova fantiserade jag även att jag och Johan bodde i en 3rums enplansvilla i Helenelund. Varför i Helenelund har jag ingenaning om. Jag kände att den fantasin var lite mer verklig än när jag fantiserar om att köpa en tomt och helt själv designa upp mitt drömhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback