träningsvärk i en vecka!!

Satan i helvette! Kom hem från träningen för ett tag sen och satan vad han körde på hårt. Mina armar skakar fortfarande om jag sträcker på dom. "Och när du skakar så där i hela kroppen ska du göra tre till" Jag trodde att jag skulle kräkas och svimma på samma gång! Jag kommer inte kunna röra mig ordentligt på en vecka. Men han tyckte jag var mycket duktig och hade en bra teknik! 

När jag kom hem slängde jag in tallriken med kyckling och ris i mikron på en mikrosekund. Och lika snabbt som jag värmde maten åt jag upp den. Äter man så här snabbt borde man vara med i en äta mat snabbt tävling! Det värsta är att jag skulle kunna äta dubbelt så mycket mat!

Får se om jag börjar fundera lite inför mitt säljmöte ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback