tisdag.

Andra dagen i skolan, en till dag med försäljning. Vet inte riktigt vad jag tycker om kursen, det känns som om jag inte får något grepp om den riktigt. Vi går igenom olika steg i säljprocessen och sedan gör vi olika övningar till de olika stegen. Men allt känns konstigt och uppstyltat så jag förstår inte hur det ska kunna gå bra när vi ska ha ett betygsgrundande säljmöte nästa vecka..

Idag efter vi slutat tog jag mig till Kristiansborg och gymmet. Inte alls lika bra som där jag brukar gå. Det kändes stort och rörigt. Så jag stod på crosstrainern i en kvart och sedan gjorde jag en del mag, axel och bröstövningar. Sedan bokade jag en tid tills imorrn för att gå igenom allt och få ett nytt program. Sedan blir det allvar med träningen tills den första oktober då mitt kort går ut.. 

Hur ska det gå med LIAn, fördjupningsarbetet och examensarbetet. Stressen kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback