varför kan man inte skriva om ALLT?

Nu har jag en fundering om varför man inte kan skriva om ett av sina största intressen i bloggen. Har man inte en blogg för att man ska kunna skriva om exakt det man vill. Det har iaf alltid jag tyckt men ändå skriver man i gåtor så endast en själv förstår. Varför ska man skriva blogg om ingen fattar vad man skriver om? Okej, man kanske inte alltid skriver ut namn och annat som man vet kan skapa konflikter, det är ju bara onödigt! 

Uppe efter mitt namn står det : sol, drinkar, sex, vänner, pojkvän.  
Jag tycker att jag skriver mycket om Johan samt mina vänner. Även om hur mycket jag älskar solen och hur jag gärna skulle åkt utomlands redan igår! Drinkar framgår väl även det att jag gillar dem väldigt mycket.. Det jag menar är SEXET! Varför ska jag inte kunna skriva om ett av mina favorit intressen, SEX. Det är ju för guds skull bland det bästa som finns och varför ska jag inte kunna skriva hur jävla grymt det är?!

Oj, oj, oj! Nu har jag blivit för inspererad av min "Sex, som jag vill ha det" bok känner jag. Den handlar ju som sagt om hennes sexblogg hon skriver anonymt på internet.. Folk borde läsa den för då förstår man vad jag menar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback