Veckans lista nov-05

Detta är ett inlägg tillägnat alla älskade SPBare. Vi är nu visserligen helt utspridda över världen men våra stunder tillsammans är iaf de bästa i mitt liv : ) Detta är min "Veckans lista" från höstlovet 2005. Det roliga är att jag fortfarande kommer ihåg vad de flesta påståendena står för! Får mig att sakna min lilla Veronica i Borneo och alla våra tokigheter : )

Veckans glädje: Jag fick tillbaka min hårklämma!
Veckans sorg: Pinjan är slut!
Veckans I-landsproblem: Emma når inte dippen till chipsen om hon sitter i soffan¨
Veckans regel: Man får inte klaga på den som kör
Veckans avsvar: Var i skolan på lovet
Veckans á la Baffe: Adde
Veckans påhopp: "Du e såå full!" skrek Veronica när jag sa att jag hade ont i vaden
Veckans klant: Dansade sönder foten
Veckans spel: Fia med shot!
Veckans miss: Jag missade några av dom bästa Beverly Hills avsnitten!
Veckans serie samlatsämne: Våra bästa år. Hur bra är det inte egentligen?!
Veckans fuskare: Anneli
Veckans ursäkt: Det var inte meningen så det är inte mitt fel
Veckans ord: Mongoat
Veckans genomskinliga kommentar: Gå du, jag kommer snart..
Veckans diss: "Kommer snart" (Adde dissade mig och Veronica i hallen)
Veckans återseende: Viktor Gårdö
Veckans sanning: vårat gäng är total roliga, tokiga, konstiga, incest, ännu mera roliga, muffins BÄSTA gäng 
Veckans funderare: Knä på golvet?!
Veckans svenskakunskap: En muffin eller en muffins
Veckans pimsamma: På Lidl då vi körde in i vagnen
Veckans vuxenpoäng: Till hela gänget som efter maten satt och fikade och samtalade vid bordet som man gör när man typ är 45.. : D
Veckans låt: Sons gonna rise - Cirizen Cope
Veckans motto: "Sånt är livet"
Veckans andra motto (och hela årets): "No more sad songs"
Veckans citat: "Våra apor har blivit stora" :D
Veckans tv: CSI (Tarantino)
Veckans nya artist: Jesse McCartney
Veckans sämsta: Förvirring
Veckans flum: Sprit och vin i syltburkar!
Veckans längtan: Julen
Veckans smeknamn: Pills! Tack Åsa ; )

<3

Kommentarer
Postat av: Emma

i'm speechless! :p

Skitbriljant helt enkelt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback