Annandagen :)

Idag är det sista dagen på julhelgen vilket betyder middag hos mormor. Tog en extra lång sovmorgon idag. Inte vanligt att Johan går upp innan mig men idag var en sån dag. Har precis damsugit vilket skulle behövts göras för tre veckor sen så jag är nöjd med min lilla städinsats, imorgon blir det skurning och damning eftersom jag inte hinner med det nu.

Julafton var en mysig dag som vanligt. Jag och Johan började dagen med ett lååångt bad, julpicknick framför granen och julklappsöppning. Jag fick ÄNTLIGEN Sex and he city boxen så nu kommer det bli svårt att hitta någon pluggmotivation detta lov.. Fick även två biljetter till Bounce nya föreställning inklusive middag och mys :) Sen åkte jag och pappa bort till Hammarby Sjöstad där Mutti, Sten och syster befann sig. Drack glögg och tittade på Kalle i vanlig ordning innan julklappsöppningen. Fick massa fina saker som jag är mycket nöjd över! Senare kom Ebba och Partick och joinade till julbordet. Åt i ett antal timmar innan vi senare lekte mammas julklappslek, var väldigt rolig och jag vann en äggskivare :) Som ni förstår var det ingen jätteseriös lek.. Lite dans på kvällen innan jag tog taxi hem till Väsby och min kärlek.

Igår hade vi en lugn dag. Slappade i soffan, åt julmat, tittade på film och bara mös. "Traditionen" att festa hårt på juldagen struntade vi i. Vi var på ett litet tag men slöheten tog över. Åt istället chips, ost, drack julmust och spelade little big planet. Såna dagar behöver man ibland!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback