duktig mills (klapp på axeln)

NU får det vara nog för idag. Känner mig faktiskt lite stolt. Säljuppgiften är i princip klar, ska bara finputsa lite på söndag. Har även börjat på Liarapporten och redan ordbajsat ihop svar till tre frågor.

Det som är bra med att behöva plugga är att man slipper tvättstugan. Men nu ska jag ut en sista gång och se till att tvätten bli vikt nu när den är ren. Stannar jag inne vet jag nämnligen att den inte blir det! Sen ska jag duscha, ta en glöggis och hoppa i säng.

Någon mer än jag som INTE gett upp hoppet om en vit christmas?

Kommentarer
Postat av: emma

jag har såklart inte gett upp det :D

I will never surrender!



En vecka kvar nu till man får se din lilla nuna igen! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback