fredag.

Jag har 302 kr på mitt konto, vaxningen idag kostar 300.. Med lite enkel huvudräkning betyder det att jag äger 2 kronor. Förra veckan när jag var i samma sits inför julklappsshoppingen överförde jag pengar från sparkontor. Jag skulle kunna göra samma sak igen men jag är så trött på att hela tiden behöva ta pengar därifrån. Men det kanske man måste om man är en liten student. Den här månaden och framåt blir det iaf ingen hyra att betala, underbart! Känns lite dumt att inte betala här hemma men i och med att jag inte har en lägenhet i Västerås så kommer jag bila ist så den kostnaden kommer ju höjas ganska mycket..

Mellan halv 3 och halv 8 ikväll ska jag stå i glöggbaren i Väsby så om ni planerat att åka dit och julshoppa kan ni strunta i det tycker jag! Det är sannerligen lättförtjänta pengar men jag gillar inte att stå där med största tomteluvan.. Men så är det. Nu ska jag ta mig in till stan en sväng och hoppas på att jag inte kör vilse :)

Nu tittar Midori mordiskt på mig för att jag störde henne när hon sov :( 

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha, är det samma kläder som förra året eller? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback