fredag!!

Herrejävlar vad jag mår! Eller vi båda två för den delen!
Var vakna ända till 5 inatt, kommer inte ihåg när jag var vaken så länge! Vi beslutade helt enkelt att vara hemma idag. Var bara 4 timmar i skolan iaf så. Men just idag ville jag faktiskt gå! Skulle prata om hur man tar fram sina bästa sidor och lite sånt, skulle faktiskt varit intressant tycker jag!
 
Halv elva igår var vinet slut så vi tog oss snabbt till Hemköp för att köpa groggvirke som ledde till att vi drack upp en halv liter Smirnoff... Så skicket på oss kan väl listas ut ganska så lätt.. Nyligen gick vi till pizzerian och köpte supergod pasta till lunch, har ALDRIG sett så stora portioner förr! Nu ska vi titta på Våra bästa år för första gången på 2 månader :) Sen får vi se när jag kommer i rätt skick för att köra hem..

Inte så sugen på att festa hela natten måste jag ju säga! Men det är ju så mina fredagsplaner är just nu. Måste komma på hur jag ska bli pigg, kanske svårt när jag bara sovit 4 timmar inatt!

Det spösnöar iaf idag också :) Så himla mysigt! Hemma är det ju dessvärre skitväder.. LIte sugen på att stanna här med den riktiga vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback