imorrn blir det roligare!

När jag kom hem var det speed x 1000 ska jag säga er! Jag drog ur maten ur frysen, diskade kastruller och stekpannor från gådagens middag, kryddade kycklingen, kastade in den i ugnen, sorterade lite tvätt och la mig sedan i sängen för att göra klart denna dumma uppgift. Vardagsrummet dundrar från det hemska Playstationspelet så min pluggro hittar jag bara här inne med en av de nya favoriterna Journey :) Nu har jag nästan skrivit två sidor och har bara en fråga kvar. Sedan är det bara lite finputs som gäller. Om den är bra orkar jag inte bry mig om, jag vill bara ha den klar.

Imorrn ska vi ha julmys! Vi har vart ut tre olika varianter på julgodis vi ska baka och självklart lussisarna. (Bara inte Johan äter upp allt när jag är i V-rås i veckan..) Glögg och julskivan ska självklart också vara med på festen! Jag vill prova att göra egen glögg! Det ska jag nog göra till julafton :)

I´m driving home for christmas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback