iväg mot jobbet.

Wiie, vaxning avklarad! Skulle gissa på att jag bröt mot ett antal trafikregler när jag skulle ta mig ut från odanplan.. Det är svårt när det är 100 filer som går kors och tvärs och man inte får köra på ens hälften av dom. Åkte hem till pappa för att hämta Johans sista julklapp som kommit hit så jag passade även på att äta lunch och mysa i soffan lite. Och nu kom jag på att jag skulle åkt hem eftersom jag hade en del julstäd kvar.. Får fixa på söndag.

Fick mail av Ninni där det stod att jag inte börjar förns halv 6 imorrn. Väldigt skönt måste jag säga! Då hinner jag både sova länge, äta ordentligt och ta det lugnt inna jag ska iväg mot Strängnäs.

Nu ska jag iväg mot Centrum och jobbet.. Ikväll när jag slutat ska vi en sväng till Baffe och hälsa på och sociala med de hemkomna :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback