julskinka!

Min julklappsdröm är över :'(
Det blir ingen tvbänk till mig och Johan i julklapp! Johans päron skulle iväg och köpa den till oss igår men det är slut i HELA Sverige. Den var ju helt perfekt och den fick precis plats mot vår korta vägg, alla andra är ju för långa. Frågan är om det kommer komma in nya bänkar, det måste det väl?! Åå, vad irriterande!

Jag har gjort min första julskinka, superfin blev den. Huvudsaken är väl att den är god men det tror jag säkert att den är. Har inte hunnit smaka. Snart ska vi ta ett kort bad innan lussisarna ska rullas :)

Kl 11 imorrn tar jag min skruti bang bang in till stan för att besöka Taras och julvaxa mig. Äntligen! Sen hinner jag hem för att damsuga och ta det lugnt innan jag ska jobba i glöggbaren i 5 timmar. Money to Mills:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback