måndag.

Nu är jag tillbaka i Västerås och hos Camilla efter en galant tredje advent helg! Planer hela tiden så det blev dock onödigt lite mys men som Madde sa: Det har vi ju hela livet på oss att göra! Var en lugn dag i skolan, Rolf hade tagit dit 4 personer som vi skulle intervjua. Gick bra och jag tror nog att Roffe var stolt med vår insats :)

Efter skolan åkte jag med Jenny ner till stan, köpte julklappar till syster. Sen strosade vi bara runt lite för att fördriva tiden tills hennes syster skulle klippa sig. Hittade en GRYM sak på lagerhouse som jag vill ha. Ett roulett shotspel, kan det bli mer Mills? Det fanns bara ett kvar så det lät jag Jenny köpa eftersom lilla jag inte ens har 90 kr..

Imorrn är det planerat att äta lunch tillsammans på hotellet. Jättemysigt, men efter helgens julklapps shoppning har jag endast 50 kr på kontot. KAOS, NU kom jag på att jag har bokat vaxtid till på fredag! Hur fasiken ska jag finansiera detta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback