måndag.

Imorrse när jag satte mig i bilen och åkte mot Västerås kändes det som att jag körde mitt i natten. Kändes mer som att jag var på väg till Märsta en lördag natt för att hämta Johan från Gm än att jag var påväg till skolan. I Enköping tog dessutom spolarvätskan slut (som jag glömde köpa mer av idag) så körde halva vägen med en igengeggad ruta. IIIINNTE smidigt!

I skolan var det lagom roligt.. Jättekul att träffa massa folk igen men inte lika kul att sitta still och överfylla hjärnan med en massa info i 7 timmar. Hade återigen en praktisk övning á la teater, för jobbigt en måndag helt enkelt.

Efter vi slutat åkte jag till mig tomma lägenhet för att städa. Städade ut alla köksskåp, kyl, garderober, dammade fönsterbrädor och listor samt fixade lite i badrummet. Imorrn blir det till att fixa lite mer. Kommer nog inte ta så lång td som jag trodde så ska boka tid redan till på fredag om han har tid. Hoppas!

Nu sitter jag med mina nya sambos Camilla och Alex :) Massa god falukorv till middag blev det! Camilla har varit snäll och fixat hit en säng till mig, jag som skulle nöja mig med soffan jag. Wee Fit på G. Eller kanske imorrn om vi är för trötta nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback