onsdag.

Idag börjar jag inte förrns 11, det betyder dessvärre att jag slutar kl 7 ikväll. Men det ska jag nog överleva, efter kl 5 händer det inte så jättemycket. Planen var att jag skulle gå upp kl 8 för att hinna plugga nu på morgonen. Självklart blev det inte så, jag snoozade i en timme. Sen fick jag ont i höften som jag låg på så jag valde då att gå upp. Får plugga ikväll istället!

I måndags och igår var jag och Tess själva i receptionen, hon har tidigare jobbat i servisen men ska nu hoppa till receptionen. Så vi får väl se idag när de andra kommer om vi jobbat bra :) Dessa två dagar har jag även hamnat i bilkö båda monarna. Får se om jag har turen på min sida idag.

Till skillnad från i söndags har jag nu fixat lite julfint här hemma. Stjärnor och ljusstakar i alla fönster, julgardiner i köket, julblommor och apelsiner med nejlikor i :) Glöggen invigdes i måndags. På fredag ska vi till och julbaka! Lussisar, pepparkakshus och lite julgodis. Och då måste man ju ha fina burkar med jultyg över locket till julgodiset! Det som inte hinns med får fixas på söndag. På lördag jobbar jag återigen på Dansbandskampen i den finfina foajebaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback